Često postavljana pitanja za Senior karticu

Često postavljana pitanja za Senior karticu
Ko može da poseduje Senior karticu?
Senior karticu može da poseduje penzionisano lice iz Republike Srbije koje ispuni i preda pristupnicu. Svaki penzioner može da poseduje samo jednu Senior karticu. Kartica glasi na ime vlasnika i zaštićena je šestocifrenim PIN-om.

Gde i kada se izdaje kartica?
Kartice se izdaju svakog dana u radno vreme CineStar bioskopa.

Kako do kartice?
Potrebno je ispuniti i predati pristupnicu, pokazati važeću potvrdu statusu penzionera uz valjanu indentifikacionu ispravu. Kartica je aktivna od 1.10. tekuće godine do 1.10. sledeće godine. Nakon toga potrebno je karticu produžiti pomoću važeće potvrde o statusu penzionera i indentifikacione isprave.

Koliko povoljnijih bioskopskih ulaznica je moguće kupiti Senior karticom?
Vlasnik Senior kartice može kupiti maximalno 2 ulaznice po povoljnijoj ceni dnevno na blagajni bioskopa i online. Povoljnija cena ulaznice vredi od ponedjeljka do petka.

Kako mogu da uplatim dodatni iznos na karticu?
Dodatni iznos na karticu moguće je uplatiti na blagajni CineStar bioskopa i online. U zavisnosti od visine jednokratno položenog novčanog iznosa stičete pravo na bonus bodove.
Bonitetna lestvica bonusa s obzirom na pojedinačnu uplatu Gotovine na Karticu:
Od 1.600 RSD do 1.999 RSD = 100 bonus bodova
Od 2.000 RSD do 2.999 RSD = 200 bonus bodova
Od 3.000 RSD do 4.999 RSD = 400 bonus bodova
Od 5.000 RSD do 6.999 RSD = 700 bonus bodova
Od 7.000 RSD do 8.900 RSD = 1.000 bonus bodova


Kako mogu da iskoristim bonus bodove?
Bonus bodove možete da zamenite za kupnju hrane i pića na blagajni bioskopa ili za ulaznice online ili na blagajni. Bodovi se godinu dana nakon stecanja brišu, a obavest se korisniku šalje mesec dana pre isteka roka.

Kako mogu da proverim stanje Bonus bodova?
Navedeno možete da učinite:
• putem interneta: Ukucajte www.cinestarcinemas.rs/kupi-ulaznicu-90 u brauzer i odaberite „Prijava“ na vrhu stranice. Zatim upišite broj Vaše kartice i pripadajući PIN. Odaberite opciju „Želim da vidim svoje lične podatke i stanje na kartici.“
• na blagajni bioskopa
• putem e-maila: zatražite svoje stanje na starsclub@cinestarcinemas.eu

Koja su ograničenja Senior kartice?
• Povoljnije bioskopske ulaznice nije moguće kupiti za pretpremijerne predstave i predstave koje imaju poseban status zbog ograničenja na koje CineStar ne može da utiče.
• Karticu može da koristi isključivo njen vlasnik, ona nije prenosiva.
• Zamena bonus bodova za novac nije moguća.
• Vlasnik Senior kartice može kupiti maximalno 2 ulaznice po povoljnijoj ceni dnevno na blagajni bioskopa i online. Povoljnija cena ulaznice vredi od ponedjeljka do petka, osim praznicima.
• Bodovi se ne sakupljanju kada se kupuju ulaznice po studentskoj ceni.

Kako koristim karticu u CineStaru?
Pre kupovine biskopske ulaznice ili bilo kog proizvoda predajte karticu radnicima, a tom prilikom dužni ste da pokažete identifikacionu ispravu.

Šta ako izgubim karticu?
Obratite se našem osoblju na info blagajni. Potrebno je pokazati bilo koji identifikacioni dokument, ispuniti zahtev za opoziv kartice i izdavanje nove. Staru karticu ćemo poništiti i izdati novu na koju će biti preneseno stanje stare. Blitz-CineStar Srbija ne garantuje i nije dužan da nadoknadi moguće umanjenje Index bodova do zaprimanja obaveštenja o opozivu kartice od strane vlasnika. Blitz-CineStar Srbija ne preuzima nikakve finansijske obaveze ili odgovornost za štetu koja bi mogla da nastane usled gubitka ili krađe kartice. Opoziv kartice je moguć samo ukoliko je vlasnik kartice naveo pravilne podatke prilikom izdavanja kartice.

Što ako želim da promenim PIN ili sam ga zaboravila/zaboravio?
PIN možete da promenite na info blagajni uz pokazivanje Senior kartice i identifikacionog dokumenta.

Gde mogu da dobijem dodatne informacije o Studentskoj kartici?
Obratite nam se na info blagajni CineStara ili nam pišite na e- poštu: starsclub@cinestarcinemas.eu.