Krugovi 3

• Rings
  • 102 min
  • 2016
  • 02.02.2017
  • Datum prikazivanja je informativnog karaktera i kao takav je podložan promenama.

Novo poglavlje iz voljene horor franšize KRUG. Mlada žena će se zabrinuti za svog dečka kad on počne da istražuje mračnu podkulturu koja okružuje misteriozni video snimak u kom se kaže da će gledalac snimka biti ubijen nakon sedam dana. Ona će žrtvovati sebe da bi spasila svog dečka i na taj način će otkriti nešto užasavajuće: postoji „film unutar filma“ koji niko dosad nije video...

Krugovi 3

O PRODUKCIJI

Svi ste čuli za legendu: Odgledate snimak, telefon zazvoni i sedam dana kasnije, umirete. Od 2002, osvetnički duh Samare Morgan unosio je haos u živote znatiželjnih duša koje su imale tu nesreću da nabasaju na ukletu video kasetu.

“Krug” je bio revolucionarni film koji je uveo potpuno novu vrstu horor filma,” kaže režiser F. Havijer Gutijerez. Nije bio prepun krvi i nasilja, već je svaki frejm unosio jezu u kosti.”

„Kao kultura, mi smo opsednuti video snimcima i način na koji ih gledamo se dramatično promenio od prva dva dela filma ’Krug’“, kaže Gutijerez. „Nekad je postojao ritual gledanja video kaseta. Prvo birate kasetu s police, a nekad ste morali i da je premotavate što je oduzimalo dosta vremena. Ali danas samo pritisnete dugme na svom uređaju i snimak se odmah pusti.“

„Hteo sam da istražim kako tehnologija iz korena menja funkcionisanje kletve i njeno širenje,“ nastavlja Gutijerez. „Ne samo da je lakše gledati snimke, već je lakše i kopirati ih i prenositi kletvu. Uz samo dva klika, pošaljete ga desetinama ljudi i oni ga gledaju na svojim laptopovima ili telefonima. Danas su ekrani svuda, tako da nigde niste sigurni od Samare.“

„Havijer je pravi umetnik,“ kaže glumac Aleks Rou, koji igra Holta u filmu. „On je i ogroman fan ’Kruga’“. To je savršena kombinacija za stvaranje neverovatnih, otkačenih vizuala koji su preneli osećaj iz originalnih filmova, ali su i uneli jedinstvenost. On je vizualni pripovedač i volim što je doneo taj senzibilitet u ovaj film. Potpuno je unesen u ovaj svet i njegovu mitologiju i savršen je izbor za ovaj posao.“

PONOVNO ROĐENJE ZLA

„Ja sam, kao i svi, bio tužan zbog smrti video kaseta,“ kaže Džoni Galecki. „Ali pozitivno u svemu tome bilo je to što Samara više nije mogla nikog da ubije.“ Galecki igra Gabrijela, profesora biologije koji će slučajno pronaći ukletu kasetu na garažnoj rasprodaji. Iz radoznalosti, Gabrijel će odgledati snimak jedne noći i primiti dobro poznati poziv od devojčice koja će mu reći da ima još sedam dana života.

„Moj lik će izvesti neke zaključke,“ kaže Galecki. „On veruje da to što vidi dokazuje da duša postoji, nešto što do sad kao biolog nije mogao da dokaže.“

Uskoro će Gabrijel digitalizovati sadržaj kasete i oformiti fokus grupu od svojih studenata da bi testirao svoje teorije. „Moj lik će naterati sve svoje studente da odgledaju snimak. Kad to urade, oni preuzimaju kletvu i počinju da vide sulude stvari. Da bi bili bezbedni, ja sam im organizovao ’pratioca’, a to je drugi student na koga oni prenose kletvu. Sve je to osmišljeno da bi se posmatrala priroda kasete i niko ne bi trebalo da bude povređen. Kao što možete i da pretpostavite, to ne ide po planu.“

Bitlđus Bitlđus
Bitlđus Bitlđus
Tiho mesto - Dan prvi