Automobili 3 - sinh

• Cars 3
  • 109 min
  • 2017.
  • 15.06.2017
  • Datum prikazivanja je informativnog karaktera i kao takav je podložan promenama.

Iznenađen novom generacijom super brzih trkača, legendarni Munja Mekvin (glas Dragana Mićanovića) iznenada će biti izguran iz sporta koji voli. Da bi se vratio u igru, biće mu potrebna pomoć ambiciozne mlade mehaničarke, Kruz Ramirez, koja ima sopstvene planove za pobedu, plus inspiracija pokojnog fantastičnog Hadson Horneta i još par neočekivanih obrta. Dokazujući da broj 95 još uvek nije gotov, proveriće srce šampiona na najvećoj pozornici Piston kupa!

Automobili 3 - sinh

Zašto treba pogledati ovaj film: Legendarni Munja Mekvin nas vodi u novo, uzbudljivo i ludo putovanje koje se mora doživeti na velikom platnu. Na ovom putovanju Munja će se vratiti svojim počecima i starim metodama treninga, oslanjajući se na mudrost i savete svog mentora i idola iz mladosti, Doka Hadsona. Upravo poverenje i snažan odnos između mentora i učenika su teme kojima se bavi film „Automobili 3“.

Iznenađen novom generacijom super brzih trkača, legendarni Munja Mekvin (glas Dragana Mićanovića) iznenada će biti izguran iz sporta koji voli. Da bi se vratio u igru, biće mu potrebna pomoć ambiciozne mlade mehaničarke, Kruz Ramirez, koja ima sopstvene planove za pobedu, plus inspiracija pokojnog fantastičnog Doka Hadsona i još par neočekivanih obrta. Dokazujući da broj 95 još uvek nije gotov, proveriće srce šampiona na najvećoj pozornici Piston kupa!

Munja Mekvin deli sudbinu većine profesionalnih sportista. On se trka duže od jedne decenije i sada je na njemu da dokaže da li može da se bori do kraja ili je vreme da se povuče dok je na vrhu?

Novi mladi i brzi vozači staviće samopouzdanje Munje Mekvina na test, jer više nije reč o početniku u usponu – superheroju! Sada je reč o iskusnom vozaču na zalasku karijere i kao takvom, potreban mu je neko da ga vrati u trku sa mlađim takmičarima. Entuzijastična Kruz Ramirez (glas Borke Tomović) upoznaće Munju Mekvina sa high-tech načinom treniranja kako bi ga vratila na stare staze uspeha.
Radnja je bazirana na pričama iz stvarnog života pa su tako konsultovane legende i bivši šampioni NASCAR auto – trka, Džef Gordon, Rej Evernham i drugi. Veterani su pojasnili kako su mladi vozači puni energije, vole da voze brzo, dok iskusni vozači znaju da za tim nema potrebe.

Filmska ekipa je radila brojne analize, ugledali su se na profesionalne sportiste iz drugih sportova, ali pre svega na NASCAR vozače. Kontaktirani su čak i sportski psiholozi koji su pojasnili da većina sportista ne može da zamisli da se bavi nečim drugim, po završetku karijere. U istoj ovoj, vanvremenskoj priči našao se i naš Munja Mekvin.

Ugrožen od strane mlađih i bržih takmičara, Munja Mekvin čini sve da bude ravnopravan sa njima, što je rezultovalo nesrećnim ispadanjem iz trke. Munja je odlučan da trenira na isti način na koji se spremaju i takmičari novije generacije i zato vidi spas u mladoj, tehnički potkovanoj, mehaničarki Kruz Ramirez, ekspertu za stvaranje šampiona uz prednosti tehnologije. Ali Munja nije vozač nove generacije i stvari se u početku ne odvijaju po planu, zato će on i Kruz Ramirez krenuti na uzbudljivo putovanje da otkriju, ako tehnologija nije, šta je formula za pobedu.

Na ovom putovanju Munja će se vratiti svojim počecima i starim metodama treninga, oslanjajući se na mudrost i savete svog mentora i idola iz mladosti, Doka Hadsona. Upravo poverenje i snažan odnos između mentora i učenika su teme kojima se bavi film „Automobili 3“. Ovo je film koji pored sportskog duha, promoviše i povezanost likova i mentorstvo, a to se najbolje vidi po Munji Mekvinu, koji shvata šta je njihov odnos značio Doku i bez čijih saveta, iako već iskusan vozač, Munja ni danas ne može.

U filmu „Automobili 3“, Munja Mekvin će ukrstiti puteve sa velikim brojem novih, zanimljivih likova. Od inovativnog trenera punog energije i entuzijazma, preko mnogo takmičara nove generacije, do grupe legendarnih vozača koji su nastupali uz jedinstvenog Doka Hadsona – likovi u ovom filmu će svakako ostaviti svoj trag na velikom platnu.

Kada je reč o dizajnu likova, stručnjaci iz Piksara su unapredili znanja iz prethodna dva filma i podigli animaciju na viši nivo. Parametri su bili poznati za osnovne delove svakog automobila, kao što su: osnova sa četiri točka, farovi i stakla. Osim toga, izazov je bio iskoristiti slobodan prostor, boje, i grafički definisati i oživeti svaki lik na potpuno nov, do sada neviđen i jedinstven način. Uz sve izazove, animacija je podignuta na viši nivo, a svakom kadru dodata je nova energija i efekti koji film čine potpuno stvarnim. Ovakav utisak omogućila je najnovija tehnologija, uz pomoć koje su svi pokreti fizički mnogo precizniji. Pomenuti noviteti savladali su do savršenstva prelamanje svetla i interakciju sa raznim materijalima i tako omogućili da „Automobili 3“ budu još približniji stvarnosti.  Stručnjaci iz Piksara želeli su da svaki auto zaista izgleda verodostojno i zato su posvetili pažnju najsitnijim detaljima, ogrebotinama na kolima, dinamici vozila, načinu na koji automobili skreću i sl.

Ideja kojom se vodila filmska ekipa je da film „Automobili 3“ treba da bude povezan sa istorijom trka i da probudi nostalgiju za počecima. Dok se Munja Mekvin bori da se vrati u sam vrh, njegovo istraživanje ga vodi do niza likova koji predstavljaju korene ovog sporta. Kako bi precizno kreirali ove likove, deo filmske ekipe posetio je trkački centar „NASCAR Daytona 500“, u kom su najbolje mogli da upiju atmosferu. Mnogi likovi inspirisani su i kreirani po živim legendama koje se takmiče u NASCAR-u.

Putovanje Munje Mekvina u trećem nastavku kultnog filma, odvijaće se s jednog na drugi kraj zemlje, po raznim lokacijama.

Serijal filmova „Automobili“ drugačiji je od ostalih filmova iz Pixar studija. „Automobili“ imaju za cilj da budu što realističniji, maltene hiperrealni. Zahvaljujući tehnologiji koja je implementirana u stvaranje filma „Automobili 3“ u proteklih nekoliko godina, Pixar je omogućio da likovi i ambijent deluju stvarnije neko ikada do sada.

Jedan od glavnih ciljeva prilikom stvaranja filma „Automobili 3“ bio je da se povrate sećanja na prvi film – i emotivna i vizuelna. Prvi film iskazuje iskrene i poštene emocije i takve emocije vide se kod likova u najnovijem nastavku. Takođe, mnogo pažnje posvećeno je i okruženju u kom se radnja odigrava, bilo da je reč o Radiator Springsu ili o Florida International Speedway-u, publika će se osetiti kao da se nalazi na licu mesta, zajedno sa akterima filma.

Iako Munja Mekvin kreće u poduhvat daleko od kuće, kako bi otkrio šta je potrebno da opet bude najbolji vozač, njegovo srce će zauvek ostati u Radiator Springsu. Prošlo je nekoliko godina kako se njegovo mesto nije pojavljivalo na velikim ekranima, tako da je i ovo naselje u trećem nastavku filma „Automobili“ unapređeno.

TV prenosi NASCAR trka su mnogo napredovali u proteklih deset godina, od prvog dela trilogije, stoga je i filmska ekipa koja je stvarala treći deo, morala da ide u korak sa vremenom. Ideja je bila da gledaoci filma „Automobili 3“ osete autentičnost trke ali u isto vreme i da iskuse nešto što nikada nisu do sada.

Potpunu draž trkama u filmu daje vesela i šarenolika publika, čiji se kvalitet animacije mnogo poboljšao u odnosu na prethodne filmove. Ovog puta publiku čine razni tipovi automobila – automobili sa i bez krova, automobili sa dva i više sedišta, kamioni, SUV i drugi.

Još jedan detalj kojim je ovaj film dodatno približen stvarnom životu je oglašavanje. Osmišljeni su brendovi pogodni za svet automobila. Svaka trka ima ime i sponzora, a čak su i za potrebe podsećanja na trku Doka Hadsona analizirane reklame iz 1940-ih kako bi film bio što verodostojniji.

Tornado 2
Tornado 2
Polarna odiseja