Često postavljana pitanja Classic i Business kartice

Često postavljana pitanja za Stars Club 2xbonus i Business karticu
Ko može da poseduje Stars Club 2xbonus karticu?
Ovu karticu može da poseduje svaka punoletna osoba koja je ispunila uslove za njeno izdavanje. Vlasnik i korisnik ne moraju nužno da budu ista osoba (npr. roditelj može biti vlasnik, a dete korisnik kartice).

Kako do kartice?
Predajte popunjenu pristupnicu na blagajni CineStar bioskopa ili aktivirajte karticu online. Tom prilikom odabraćete i šestocifreni PIN. Kartica možete početi koristiti odmah po aktivaciji.

Kako mogu da uplatim dodatni iznos na karticu?
Dodatni iznos na karticu moguće je uplatiti na blagajni CineStar bioskopa i online. Minimalni iznos pologa na karticu je 500 RSD. U zavisnosti od visine jednokratno položenog novčanog iznosa stičete pravo na bonus bodove.
Bonitetna lestvica bonusa s obzirom na pojedinačnu uplatu Gotovine na Karticu:
Od 1.600 RSD do 1.999 RSD = 100 bonus bodova
Od 2.000 RSD do 2.999 RSD = 200 bonus bodova
Od 3.000 RSD do 4.999 RSD = 400 bonus bodova
Od 5.000 RSD do 6.999 RSD = 700 bonus bodova
Od 7.000 RSD do 8.900 RSD = 1.000 bonus bodova


Ima li novac uplaćen na karticu rok u kome ga je potrebno potrošiti?
Ne, novac uplaćen na karticu je vaš i nema period u kome se mora iskoristiti.

Gde i kada mogu da preuzmem karticu?
Kartice se izdaju svakog dana u radno vreme info blagajne CineStar bioskopa.

Mogu li ovu karticu da poklonim rođacima, prijateljima i deci?
Za punoletne korisnike: karticu i pristupnicu poklonite drugoj osobi koja će je aktivirati prilikom prvog dolaska u CineStar. Kartica je do aktivacije na ime zaključana i njome ne može niko da raspolaže.
Za maloletne korisnike: ukoliko ste karticu poklonili maloletnoj osobi, tada možete da je aktivirate na svoje ime ili će to za nju/njega učiniti bilo koja punoletna osoba.

Mogu li da imam više Stars Club Classic kartica?
Da, možete. Međutim, svaka kartica u sistemu se vodi zasebno tako da nije moguće spajati pogodnosti, iznose i bodove sa više kartica na jedan račun.

Kako ću koristiti karticu u CineStaru?
Proizvode (hrana i piće) možete da plaćate sa gotovinskog ili bodovnog dela kartice. Jedan artikl možete da platite gotovinom ili bodovima (potrebno je naglasiti sredstvo plaćanja). Bioskopske ulaznice možete da plaćate gotovinom i bonus bodovima. Iznos na kartici se automatski umanjuje za deo sredstava koji ste tom prilikom potrošili.

Kako ću koristiti karticu za kupovinu i rezervaciju ulaznica putem interneta?
Odaberite bioskop koji želite da posetite na linku www.cinestarcinemas.rs/kupi-ulaznicu-90. Prijavite se sa brojem kartice i pripadajućim PIN-om, a sistem će vas voditi kroz postupak kupovine i rezervacije.

Gde mogu da preuzmem ulaznice kupljene putem interneta?
Ulaznice možete da odštampate na štampaču (e-ulaznica), možete da ih preuzmete i na blagajni CineStara pomoću kartice ili web-koda.

Ako na kartici nemam dovoljno sredstava za kupovinu proizvoda ili ulaznica na blagajnama CineStara, mogu li iznos koji nedostaje da doplatim u gotovini u trenutku plaćanja?
Da, ali samo za one ulaznice ili proizvode koje plaćate gotovinskim delom kartice.

Ako na kartici nemam dovoljnu količinu bodova za plaćanje jednog proizvoda, mogu li razliku da doplatim gotovinom?
Ne. Jedan proizvod mora biti u celosti zamenjen za bodove.

Šta ako izgubim aktivnu karticu?
Obratite se našem osoblju na info blagajni. Potrebno je pokazati bilo koji identifikacioni dokument, ispuniti Zahtev za opoziv kartice i izdavanje nove. Staru karticu ćemo poništiti i izdati vam novu na koju će biti preneseno stanje stare. Blitz-CineStar Srbija ne garantuje i nije dužan da nadoknadi moguće umanjenje salda do zaprimanja Zahteva za opoziv kartice od strane vlasnika. Blitz-CineStar Srbija ne preuzima nikakve finansijske obaveze ili odgovornost za štetu koja bi mogla da nastane usled gubitka ili krađe kartice. Opoziv kartice može da zahteva samo vlasnik, ali ne i korisnik kartice.

Šta ako izgubim neaktivnu karticu?
Neaktivna kartica ne glasi na ime i stoga nije moguće tražiti njenu zamenu.

Šta ako želim da promenim PIN ili sam ga zaboravila/zaboravio?
Novi PIN možete da zatražite na blagajni (uz pokazivanje kartice i identifikacionog dokumenta) ili putem interneta.

Gde mogu da vidim stanje sredstava na svojoj kartici?
Dovoljno je otići na www.cinestarcinemas.rs/kupi-ulaznicu-90 i prijaviti se brojem kartice i pripadajućim PIN-om.
U podacima vaše kartice dobićete uvid u:
1) gotovinski deo
2) bonus bodove
Ako nemate pristup internetu, isti izveštaj možete da zatražite na info blagajni CineStara.

Gde mogu da dobijem dodatne informacije o Stars Club Classic kartici?
Obratite nam se na info blagajni CineStara ili nam pišite na e-poštu: starsclub@cinestarcinemas.eu

Koja su ograničenja pri korišćenju kartice?
• Prilikom kupovine jednog proizvoda nije moguće istovremeno koristiti gotovinu i bonus bodove.
• Višekratni iznosi uplaćeni na karticu se ne sabiraju.
• Bonus bodovi se ne dodeljuju prilikom kupovine CineStar Porodičnog paketa i ulaznica za uslugu Moj CineUtorak.
• Nije dozvoljeno storniranje kupljenih bioskopskih ulaznica i proizvoda.
• Stars Club karticom (Classic i Business) nije moguće platiti ulaznice sa odobrenim grupnim popustom, rođendanske proslave i organizovane projekcije.
• Bonus bodove ne možete da koristite za kupovinu ulaznica po Loyalty cenama.
• Bonus bodovi se dobijaju za kupovinu ulaznica po Loyalty cenama.
• Bodove ne možete da zamenite za ulaznice za 4DX filmove i za pretpremijerne projekcije, Spektakle, rođendane, organizovane projekcije.
• Bonus bodove nije moguće zameniti za gotovinu.