• 04.01.2018
  • HIGHLIGHTS:
  • *Kratki film Zaleđeno kraljevstvo: Praznik sa Olafom 3D - sinh u trajanju od 22 minuta prikazuje se pre filma Koko 3D - sinh.

Dobitnik nagrade Oscar u 2 kategorije:
  • Najbolji animirani film
  • Najbolja originalna pesma
Uprkos decenijskoj zabrani muzike u njegovoj porodici, Migel sanja da postane uspešni muzičar poput njegovog idola, Ernesta de la Kruza. U očajničkim nastojanjima da dokaže svoj talenat, Migel će se naći u zadivljujućoj i šarenoj Zemlji mrtvih usled niza misterioznih događaja. Usput će upoznat šarmantnog prevaranta i zajedno će krenut na uzbudljivo putovanje ne bi li saznali pravu istnu koja stoji iza Migelove porodične istorije.

Dizni/Piksarov flm „Koko“ stže u bioskope 4. januara 2018.

*O ZALEĐENOM KRALJEVSTVU: PRAZNIK SA OLAFOM

Zahvaljujući magiji iz Diznijevog studija, pred praznike koji nam stižu, vratićemo se u Arendel, u novoj animiranoj dvadesetjednominutnoj avanturi "ZALEĐENO KRALJEVSTVO - PRAZNIK SA OLAFOM" (OLAFS FROZEN ADVENTURE). Uz četiri potpuno nove i originalne pesme, imaćemo priliku da na bioskopskim platnima ponovo vidimo omiljene likove koje smo upoznali 2013. godine, u Oskarom nagrađenom i najgledanijem ikada animiranom filmu "ZALEĐENO KRALJEVSTVO" (FROZEN).

Ovog puta Olaf se udružuje sa Svenom u veseloj misiji. Njih dvojica prečešljaće kraljevstvo uzduž i popreko kako bi pronašli najlepši praznični običaj i spasili prvi Božić za svoje prijatelje. Ali, ispostaviće se da su običaji veoma lični i da je ono što čuva jedna porodica, za drugu čudno. Zato će Olaf zgrabiti sve što može da bi usrećio svoje prijatelje.

U sinhronizaciji ove nove divne avanture učestvovali su poznati glumci: Stefan Bundalo, Jelena Gavrilović, Andrijana Oliverić, Ivan Bosiljčić, Marko Gvero, dok su numere izvodili: Aleksandar Sedlar, Lejla Hot, Jelena Gavrilović i Ivan Bosiljčić.

Koko - sinh

Neviđeni 2 - sinh
Neviđeni 2 - sinh