Asbury Park: Riot, Redemption, Rock n Roll

• Asbury Park: Riot, Redemption, Rock n Roll
  • 117 min
  • 2019
  • 22.05.2019

“Asbury Park: Riot, Redemption, Rock n Roll” prikazuje priču o gradu Asbury Parku koji je postao svetski poznat po tome što je u njemu, nakon niza godina podeljenosti i problema, muzika uspela da ujedini zajednicu. Nekadašnje odmaralište na obali, Asbury Park su tokom leta 1970. zahvatili građanski neredi, unazadivši ga za sledećih 45 godina i doveli do propadanja delova grada. Neredi su uništili grad, koji je doslovce podeljen nizom železničkih pruga, kao i znameniti deo grada zajedno s tamošnjom džez i bluz scenom, ali iz plamena zapaljenog grada pojavio se legendarni Jersey zvuk.

Ova projekcija vraća sinove Asburyja - Stevena Van Zandta, Southside Johnny Lyona i Brucea Springsteena u legendarni Upstage, psihodelični „after hours club“ (klub koji živi nakon radnog vremena) prikazivanjem intervjua i nastupa u kojem su svi oni započeli svoje karijere. Zatvoren četiri i po decenije, Upstage ostaje savršena vremenska kapsula kluba koji je ujedinio obe strane pruge u  Asburyju i delovao kao izvor mladih talenata. Danas, dok Asbury Park uživa u svojoj dugo očekivanoj renesansi, muzika je ta koja ga još jednom vraća u najlepša vremena.

Nemojte propustiti da budete deo svetskog trenutka koji se u Evropi događa jedino 22. maja, a videćete snimak iz Paramount Theatrea u Asbury Parku u okviru poznatog Asbury Park Music and Film Festivala koja se snima krajem aprila! Uključuje i bonus - nikad pre viđene snimke slavnih muzičara na okupu...Sve to pokazuje da najbolji dani za grad tek dolaze.