Kako odabrati film iz bioskopskog repertoara?
Želeli biste da pogledate dobar film u bioskopu, ali od svih filmova koji su na rasporedu ne možete sami da odlučite koji biste film pogledali? Pomoći ćemo Vam da pronađete odgovori na pitanje „Kako da odaberem film sa bioskopskog repertoara?“.
Da biste dobili odgovor na pitanje kako odabrati film sa bioskopskog repertoara važno je da odredite koji žanr filma želite da gledate. Takođe, ako vodite dete u bioskop tada morate da vodite računa o filmu primerenom za uzrast deteta. Bioskop objavljuje repertoar gde ćete dobiti spisak filmova koji će se prikazivati u bioskopu, a uz svaki film će pisati koji je žanr filma, u koliko sati se prikazuje, koji dan je pojedini film na rasporedu za prikazivanje te kratki sadržaj filma.
U bioskop vodiču dobićete i informaciju o tome koliko minuta pojedini film traje. Kod odabira filma je važno da odredite koji žanr filma želite da gledate. Da li je to drama, komedija, triler, horor film, naučna fantastika, crtani film ili neki drugi žanr? U tome će Vam pomoći repertoar bioskopa gde se nalazi raspored filmova. Ako želite da pogledate tačno određeni žanr, na primer, naučnu fantastiku, pratite repertoar bioskopa da biste videli kada je na rasporedu film žanra naučna fantastika.
Pregledajte naš najnoviji repertoar sa rasporedom filmova kako biste mogli na vreme da odaberete i pogledate dobar film iz naše ponude.
Da biste dobili odgovor na pitanje kako odabrati film sa bioskopskog repertoara važno je da odredite koji žanr filma želite da gledate. Takođe, ako vodite dete u bioskop tada morate da vodite računa o filmu primerenom za uzrast deteta. Bioskop objavljuje repertoar gde ćete dobiti spisak filmova koji će se prikazivati u bioskopu, a uz svaki film će pisati koji je žanr filma, u koliko sati se prikazuje, koji dan je pojedini film na rasporedu za prikazivanje te kratki sadržaj filma.
U bioskop vodiču dobićete i informaciju o tome koliko minuta pojedini film traje. Kod odabira filma je važno da odredite koji žanr filma želite da gledate. Da li je to drama, komedija, triler, horor film, naučna fantastika, crtani film ili neki drugi žanr? U tome će Vam pomoći repertoar bioskopa gde se nalazi raspored filmova. Ako želite da pogledate tačno određeni žanr, na primer, naučnu fantastiku, pratite repertoar bioskopa da biste videli kada je na rasporedu film žanra naučna fantastika.
Pregledajte naš najnoviji repertoar sa rasporedom filmova kako biste mogli na vreme da odaberete i pogledate dobar film iz naše ponude.
Aktivacija Senior kartice
Senior kartica aktiviše se na blagajni bioskopa uz identifikacioni dokumenat i potvrdu da ste u penziji. Dobija se na licu mesta, a sve ostale informacije možete da vidite OVDE.
Aktivacija Studentske kartice
Kako do studentske kartice? Potrebno je popuniti i predati Loyalty obrazac na blagajni bioskopa i predočiti potvrdu o statusu studenta i važeći identifikacioni dokument. Kartica je aktivna od 1.10. tekuće godine do 30.9. sledeće godine. Nakon toga potrebno je produžiti korišćenje kartice na blagajni bioskopa sa potvrdom o statusu studenta i identifikacionim dokumentom.
Sve informacije o pogodnostima Studentske kartice možete proveriti OVDE.
Sve informacije o pogodnostima Studentske kartice možete proveriti OVDE.
Organizacija grupne posete bioskopu
Ukoliko želite da gledate film iz redovnog programa zajedno kao grupa, možete zatražiti grupni popust popunjavanjem ONLINE ZAHTEVA. Zahtev mora biti popunjen najmanje 3 dana pre željene projekcije. Po prijemu vašeg zahteva, kolege iz bioskopa će vas kontaktirati i poslati vam ponudu za grupni popust.
Da biste ostvarili pravo na grupni popust, grupa mora imati najmanje 20 osoba.
Jedinična cena ulaznice zavisi od bioskopa, dana, vremena i ukupnog broja ulaznica koje kupite, a sve cene možete pogledati na stranici GRUPNI POPUSTI
Napomena: Grupni popusti nisu dostupni za pretpremijerne, specijalne (akcione) projekcije i za prvi dan projekcije filma.
Da biste ostvarili pravo na grupni popust, grupa mora imati najmanje 20 osoba.
Jedinična cena ulaznice zavisi od bioskopa, dana, vremena i ukupnog broja ulaznica koje kupite, a sve cene možete pogledati na stranici GRUPNI POPUSTI
Napomena: Grupni popusti nisu dostupni za pretpremijerne, specijalne (akcione) projekcije i za prvi dan projekcije filma.
Kupovina B2B kupona i Business kartica za pravna lica
Ukoliko želite da kupite B2B kupone ili Loyalty kartice za svoje zaposlene, poslovne partnere ili saradnike, kontaktirajte nas putem e-maila:
info.rs@cinestarcinemas.eu
Kuponi se mogu zameniti za 2D ili 3D karte za sve projekcije iz redovnog programa CineStar-a. Prednost CineStar kupona je što ih korisnik može zameniti za karte za bilo koji film, dan i vreme projekcije, u trenutku koji mu najviše odgovara. Jedinična cena Biznis kupona zavisi od ukupnog iznosa i vrste kupona (2D, 3D, 4D), a sve cene možete videti na stranici OVDE.
Na Business/Loyalty kartice deponujete određeni iznos 2D ili 3D ulaznica ili iznos sredstava koje budući korisnici/vlasnici kartica mogu koristiti za sve projekcije iz redovnog programa CineStar-a. Uplaćene karte mogu se zameniti za karte za sve redovne projekcije, osim za pretpremijerne. Moguće je doplatiti ulaznice (3D, eXtreme, VIP, VIP RELAXi LOVE BOX sedišta, trajanje filma) prema trenutno važećem cenovniku CineStar ulaznica. Same kartice su besplatne, što znači da plaćate samo karte koje stavite na kartice. Jedinična cena Business karata zavisi od ukupnog iznosa i vrste karata koje deponujete na Business kartice (2D, 3D, 4DX), a sve cene možete videti na stranici Business Club. Na kartice je moguće i deponirati iznos koji zaposleni onda koriste na blagajni bioskopa ili online za kupovinu ulaznica i proizvoda.
info.rs@cinestarcinemas.eu
Kuponi se mogu zameniti za 2D ili 3D karte za sve projekcije iz redovnog programa CineStar-a. Prednost CineStar kupona je što ih korisnik može zameniti za karte za bilo koji film, dan i vreme projekcije, u trenutku koji mu najviše odgovara. Jedinična cena Biznis kupona zavisi od ukupnog iznosa i vrste kupona (2D, 3D, 4D), a sve cene možete videti na stranici OVDE.
Na Business/Loyalty kartice deponujete određeni iznos 2D ili 3D ulaznica ili iznos sredstava koje budući korisnici/vlasnici kartica mogu koristiti za sve projekcije iz redovnog programa CineStar-a. Uplaćene karte mogu se zameniti za karte za sve redovne projekcije, osim za pretpremijerne. Moguće je doplatiti ulaznice (3D, eXtreme, VIP, VIP RELAXi LOVE BOX sedišta, trajanje filma) prema trenutno važećem cenovniku CineStar ulaznica. Same kartice su besplatne, što znači da plaćate samo karte koje stavite na kartice. Jedinična cena Business karata zavisi od ukupnog iznosa i vrste karata koje deponujete na Business kartice (2D, 3D, 4DX), a sve cene možete videti na stranici Business Club. Na kartice je moguće i deponirati iznos koji zaposleni onda koriste na blagajni bioskopa ili online za kupovinu ulaznica i proizvoda.
Organizacija privatne projekcije za pravna lica
Ukoliko želite da organizujete privatnu projekciju filma po vašem izboru za svoje zaposlene, poslovne saradnike i partnere, pošaljite nam upit na info.rs@cinestarcinemas.eu najmanje nedelju dana ranije.
Moguće je izabrati bilo koji film iz redovnog programa ili film koji je na programu poslednjih 6 meseci, nije moguće izabrati spektakl ili film koji se prikazuje. Moguće je izabrati 2D, 3D ili 4D projekciju filma (ako je film dostupan u 3D ili 4D formatu), a u slučaju 3D i 4D projekcije dpplaćuju se dodaci za 3D i 4D. Za filmove u trajanju dužem od 120 min, 140 min i više, doplaćuju se dodaci za dužinu filma.
Cena privatne B2B projekcije se zasniva na ukupnom broju mesta u sali. Sala se dodeljuje na osnovu broja ljudi koji će prisustvovati projekciji. Cene ulaznica za privatne projekcije možete pogledati na stranici CENOVNIK BUSINESS PROJEKCIJA.
Za sve upite u vezi sa organizacijom Poslovnih projekcija u CineStar bioskopima kontaktirajte nas na info.rs@cinestarcinemas.eu
Moguće je izabrati bilo koji film iz redovnog programa ili film koji je na programu poslednjih 6 meseci, nije moguće izabrati spektakl ili film koji se prikazuje. Moguće je izabrati 2D, 3D ili 4D projekciju filma (ako je film dostupan u 3D ili 4D formatu), a u slučaju 3D i 4D projekcije dpplaćuju se dodaci za 3D i 4D. Za filmove u trajanju dužem od 120 min, 140 min i više, doplaćuju se dodaci za dužinu filma.
Cena privatne B2B projekcije se zasniva na ukupnom broju mesta u sali. Sala se dodeljuje na osnovu broja ljudi koji će prisustvovati projekciji. Cene ulaznica za privatne projekcije možete pogledati na stranici CENOVNIK BUSINESS PROJEKCIJA.
Za sve upite u vezi sa organizacijom Poslovnih projekcija u CineStar bioskopima kontaktirajte nas na info.rs@cinestarcinemas.eu
Organizacija privatne projekcije za fizička lica
Potrebno je popuniti ONLINE ZAHTEV najmanje dana pre željenog termina projekcije.
Privatne projekcije mogu da organizuju i plate samo fizička lica. Moguće je izabrati samo film iz redovnog programa, nije moguće odabrati spektakl, film koji se prikazuje unapred ili film u 4D formatu. Moguće je izabrati 2D ili 3D projekciju filma (ako je film dostupan u 3D formatu), a u slučaju 3D projekcije se doplaćuje 3D dodatak. Za filmove duže od 120 min i 140 min i više naplaćuju se dodaci za dužinu filma.
Plaćanje se može izvršiti isključivo putem Internet bankarstva na osnovu ponude, najkasnije 48 sati pre željenog termina projekcije
Privatna projekcija znači da imate salu za sebe. Cene prema broju gostiju i terminima:
CENOVNIK I TERMINI PROJEKCIJA (privatna projekcija za max 20 osoba):
PON, SREDA, ČET (16:55h): 11.200 RSD
PON, SREDA, ČET (20:00h, 22:00h): 11.800 RSD
CENOVNIK I TERMINI PROJEKCIJA (privatna projekcija za max 45 osoba):
UTORAK I PETAK (16:55h): 25.200 RSD
PETAK (22:00h): 26.550 RSD
SUB, NED I PRAZNIK (11:00h, 13:00h, 15:00h): 25.200 RSD
SUB, NED I PRAZNIK (17:15h, 22:00h): 29.250 RSD
NAPOMENE:
Moguća je doplata za dodatne osobe (maks. 10 osoba). Cena po dodatnoj osobi zavisi od termina i može biti 560 RSD, 590 RSD ili 650 RSD.
DODACI NA ULAZNICU:
Dodatak za filmove dužine trajanja 120 min i više - 30 RSD po ulaznici
Dodatak za filmove dužine trajanja 140 min i više - 60 RSD po ulaznici
REAL D 3D dodatak - 120 RSD po ulaznici (Novi Sad, Zrenjanin), 130 RSD po ulaznici (Beograd, Pančevo)
Ostala pitanja možete pitati na info.rs@cinestarcinemas.eu.
Privatne projekcije mogu da organizuju i plate samo fizička lica. Moguće je izabrati samo film iz redovnog programa, nije moguće odabrati spektakl, film koji se prikazuje unapred ili film u 4D formatu. Moguće je izabrati 2D ili 3D projekciju filma (ako je film dostupan u 3D formatu), a u slučaju 3D projekcije se doplaćuje 3D dodatak. Za filmove duže od 120 min i 140 min i više naplaćuju se dodaci za dužinu filma.
Plaćanje se može izvršiti isključivo putem Internet bankarstva na osnovu ponude, najkasnije 48 sati pre željenog termina projekcije
Privatna projekcija znači da imate salu za sebe. Cene prema broju gostiju i terminima:
CENOVNIK I TERMINI PROJEKCIJA (privatna projekcija za max 20 osoba):
PON, SREDA, ČET (16:55h): 11.200 RSD
PON, SREDA, ČET (20:00h, 22:00h): 11.800 RSD
CENOVNIK I TERMINI PROJEKCIJA (privatna projekcija za max 45 osoba):
UTORAK I PETAK (16:55h): 25.200 RSD
PETAK (22:00h): 26.550 RSD
SUB, NED I PRAZNIK (11:00h, 13:00h, 15:00h): 25.200 RSD
SUB, NED I PRAZNIK (17:15h, 22:00h): 29.250 RSD
NAPOMENE:
Moguća je doplata za dodatne osobe (maks. 10 osoba). Cena po dodatnoj osobi zavisi od termina i može biti 560 RSD, 590 RSD ili 650 RSD.
DODACI NA ULAZNICU:
Dodatak za filmove dužine trajanja 120 min i više - 30 RSD po ulaznici
Dodatak za filmove dužine trajanja 140 min i više - 60 RSD po ulaznici
REAL D 3D dodatak - 120 RSD po ulaznici (Novi Sad, Zrenjanin), 130 RSD po ulaznici (Beograd, Pančevo)
Ostala pitanja možete pitati na info.rs@cinestarcinemas.eu.
Organizacija dečijeg rođendana
Osnovni rođendanski paket uključuje ulaznicu za film iz redovnog programa i rođendanski meni (kokice i piće). Svaki slavljenik dobija poklon od CineStara (fotografija sa gostima i rođendanski meni) i ima pravo na besplatne pozivnice za sve goste. Za organizaciju dečijeg rođendana potrebno je minimalno 5 osoba (uključujući pratnju, čije prisustvo je obavezno na proslavi). Cena rođendanskog paketa zavisi od termina projekcije i od željenog CineStar bioskopa, a sve cene možete pogledati na stranici CENE ZA ROĐENDAN.
Dodatno možete organizovati proslavu u rođendanskoj sali ili sali za torte, pre ili posle filma, u trajanju od 30 ili 60 minuta, ukoliko je željeni termin proslave slobodan. U cenu proslave je uključena rođendanska torta (dovoljna za do 12 osoba), pribor za jelo torte, serviranje torte, baloni i kruna za slavljenika/devojčicu. Ukoliko izaberete opciju proslave rođendana u rođendanskoj sali u trajanju od 1 sat, u cenu je uključeno i igranje igrica na PS4 konzoli. Broj mesta u sali za rođendane i sali za torte u svakom CineStar bioskopu je ograničen. Cenovnik za proslavu rođendana u rođendanskoj/slanici za torte i broj mesta možete pogledati na stranici OVDE.
Na dan proslave plaćate za broj dece koja prisustvuju proslavi. Plaćanje je moguće bankovnim karticama ili gotovinom samo na blagajni bioskopa na dan proslave.
Za proslavu rođendana potrebno je popuniti ONLINE ZAHTEV za željeni bioskop. Po prijemu vašeg zahteva, Služba za korisnike će vas ponovo kontaktirati kako bi sa vama dogovorili sve detalje vezane za proslavu rođendana.
Možete preuzeti besplatne pozivnice ONLINE ili na blagajni bilo kog CineStara tokom redovnog radnog vremena. Molimo vas da ne popunjavate pozivnice dok vas ne kontaktiramo (telefonom ili mejlom) kada je bioskopski program dostupan kako bismo sa vama dogovorili sve potrebne detalje.
Dodatno možete organizovati proslavu u rođendanskoj sali ili sali za torte, pre ili posle filma, u trajanju od 30 ili 60 minuta, ukoliko je željeni termin proslave slobodan. U cenu proslave je uključena rođendanska torta (dovoljna za do 12 osoba), pribor za jelo torte, serviranje torte, baloni i kruna za slavljenika/devojčicu. Ukoliko izaberete opciju proslave rođendana u rođendanskoj sali u trajanju od 1 sat, u cenu je uključeno i igranje igrica na PS4 konzoli. Broj mesta u sali za rođendane i sali za torte u svakom CineStar bioskopu je ograničen. Cenovnik za proslavu rođendana u rođendanskoj/slanici za torte i broj mesta možete pogledati na stranici OVDE.
Na dan proslave plaćate za broj dece koja prisustvuju proslavi. Plaćanje je moguće bankovnim karticama ili gotovinom samo na blagajni bioskopa na dan proslave.
Za proslavu rođendana potrebno je popuniti ONLINE ZAHTEV za željeni bioskop. Po prijemu vašeg zahteva, Služba za korisnike će vas ponovo kontaktirati kako bi sa vama dogovorili sve detalje vezane za proslavu rođendana.
Možete preuzeti besplatne pozivnice ONLINE ili na blagajni bilo kog CineStara tokom redovnog radnog vremena. Molimo vas da ne popunjavate pozivnice dok vas ne kontaktiramo (telefonom ili mejlom) kada je bioskopski program dostupan kako bismo sa vama dogovorili sve potrebne detalje.
Organizacija školske projekcije
Vanrednu školsku projekciju možete organizovati od ponedeljka do petka ujutru, odnosno od 9 do 14 časova. 14:00 je poslednji termin kada film može da počne, a sva deca moraju da se okupe u bioskopu 30 minuta pre početka projekcije.
Za organizaciju vanredne projekcije potrebno je minimum 20 učenika, a cena zavisi od bioskopa. Za 3D i 4D formate se doplaćuju dodatni troškovi prema cenovniku.
Vođa grupe (nastavnik, profesor, tutor) ima pravo na besplatnu ulaznicu i male kokice.
Upotpunite posetu bioskopu odabirom školskog menija.
U okviru vanredne projekcije možete pogledati bilo koji film koji se trenutno prikazuje ili koji je nedavno bio na programu. Preporuku naslova filmova za škole možete pogledati na stranici PREPORUKA FILMOVA ili BROŠURA na stranici usluge.
Za organizovanje vanredne projekcije potrebno je popuniti ONLINE ZAHTEV najmanje pet radnih dana pre željenog termina posete bioskopu. Po prijemu vašeg zahteva, kolege iz bioskopa će vas kontaktirati i potvrditi organizaciju vanredne projekcije i poslati vam ponudu.
Izaberite svoje vreme za projekciju ujutru samo za vas i vaše odeljenje bez drugih posetilaca u sali, a za svako razredno odeljenje možemo organizovati školsku projekciju bez mešanja u druga odeljenja. Nakon projekcije, slobodno možete da ostanete neko vreme u sali i održite čas, predavanje ili diskusiju o filmu koji ste gledali i temama koje obrađuje.
Za organizaciju vanredne projekcije potrebno je minimum 20 učenika, a cena zavisi od bioskopa. Za 3D i 4D formate se doplaćuju dodatni troškovi prema cenovniku.
Vođa grupe (nastavnik, profesor, tutor) ima pravo na besplatnu ulaznicu i male kokice.
Upotpunite posetu bioskopu odabirom školskog menija.
U okviru vanredne projekcije možete pogledati bilo koji film koji se trenutno prikazuje ili koji je nedavno bio na programu. Preporuku naslova filmova za škole možete pogledati na stranici PREPORUKA FILMOVA ili BROŠURA na stranici usluge.
Za organizovanje vanredne projekcije potrebno je popuniti ONLINE ZAHTEV najmanje pet radnih dana pre željenog termina posete bioskopu. Po prijemu vašeg zahteva, kolege iz bioskopa će vas kontaktirati i potvrditi organizaciju vanredne projekcije i poslati vam ponudu.
Izaberite svoje vreme za projekciju ujutru samo za vas i vaše odeljenje bez drugih posetilaca u sali, a za svako razredno odeljenje možemo organizovati školsku projekciju bez mešanja u druga odeljenja. Nakon projekcije, slobodno možete da ostanete neko vreme u sali i održite čas, predavanje ili diskusiju o filmu koji ste gledali i temama koje obrađuje.
Online naknada za kupljenu ulaznicu
Za ulaznice kupljene putem interneta (web i aplikacija), za svaku kupljenu ualznice doplaćuje se naknada za onlajn obradu (u daljem tekstu: Online naknada). Online taksa iznosi 30 RSD sa PDV-om, bez obzira na cenu ulaznice. Prilikom kupovine ulaznica na sajtu, cena je prikazana kao zbir cene ulaznice i naknade za onlajn obradu. Online naknada se naplaćuje po ulaznici, a ne po transakciji. Za bonus poene sa Stars Club Classic kartice se ne naplaćuje naknada.
Naš sistem za prodaju karata na mreži omogućava korisnicima da unapred rezervišu mesto u sali na izabranom filmu, dajući korisnicima mogućnost da izaberu svoje željeno mesto iz udobnosti svog doma ili u pokretu. Naknada za onlajn obradu je naknada za praktičnost usluge onlajn prodaje ulaznice i pomaže nam da pokrijemo troškove povezane sa vođenjem naše web stranice i poboljšanjem same usluge. Takođe nam omogućava da postignemo i održimo visok nivo tehnološkog i svakog drugog kvaliteta bioskopa. Ovaj kvalitet ne bi bio moguć po ceni bioskopske ulaznice, koja je u najnižoj kategoriji na svetu, a pomenuta praksa je na obostranu korist, a ne samo u korist multipleksa CineStar. Takođe, plaćanje naknade za online obradu je najnormalnija praksa u celom svetu.
Naknada za onlajn obradu se ne odnosi na ulaznice kupljene na blagajni bioskopa ili na automatu.
Naš sistem za prodaju karata na mreži omogućava korisnicima da unapred rezervišu mesto u sali na izabranom filmu, dajući korisnicima mogućnost da izaberu svoje željeno mesto iz udobnosti svog doma ili u pokretu. Naknada za onlajn obradu je naknada za praktičnost usluge onlajn prodaje ulaznice i pomaže nam da pokrijemo troškove povezane sa vođenjem naše web stranice i poboljšanjem same usluge. Takođe nam omogućava da postignemo i održimo visok nivo tehnološkog i svakog drugog kvaliteta bioskopa. Ovaj kvalitet ne bi bio moguć po ceni bioskopske ulaznice, koja je u najnižoj kategoriji na svetu, a pomenuta praksa je na obostranu korist, a ne samo u korist multipleksa CineStar. Takođe, plaćanje naknade za online obradu je najnormalnija praksa u celom svetu.
Naknada za onlajn obradu se ne odnosi na ulaznice kupljene na blagajni bioskopa ili na automatu.
Do kada će se neki film prikazivati u CineStar bioskopima?
Nažalost, ne možemo vam sa sigurnošću reći do kada će film biti prikazan u CineStar bioskopima, jer datum do kojeg će biti prikazan zavisi od gledanosti samog filma, ali i od filmova koji dolaze.
Naš filmski program je na nedeljnom nivou, od četvrtka do srede, a svakog utorka objavljujemo novi filmski program i tada možete videti raspored prikazivanja željenog filma za sledeću filmsku nedelju.
Naš filmski program je na nedeljnom nivou, od četvrtka do srede, a svakog utorka objavljujemo novi filmski program i tada možete videti raspored prikazivanja željenog filma za sledeću filmsku nedelju.
Cene ulaznica
Cena ulaznice zavisi od dana i vremena projekcije. Sve redovne cene možete pogledati na stranici REDOVNE CENE (potrebno je da izaberete željeni bioskop).
Na osnovnu cenu ulaznice se dodaju dodaci po redovnom cenovniku ulaznica za svaki pojedinačni bioskop.
Svi posetioci, bez obzira na godine ili status, plaćaju unapred definisanu cenu ulaznice.
Da bi svi naši posetioci mogli da kupe karte po povoljnijim cenama, nudimo sledeće usluge i pogodnosti:
Porodični paket i vikend matine
Moj CineUtorak
Grupni popusti
Sa našim sistemom lojalnosti (kartice lojalnosti koje pružaju mnoge pogodnosti) i pomenutim pogodnostima, uspeli smo da izađemo u susret svima i ponudimo ponešto za svakoga.
Na osnovnu cenu ulaznice se dodaju dodaci po redovnom cenovniku ulaznica za svaki pojedinačni bioskop.
Svi posetioci, bez obzira na godine ili status, plaćaju unapred definisanu cenu ulaznice.
Da bi svi naši posetioci mogli da kupe karte po povoljnijim cenama, nudimo sledeće usluge i pogodnosti:
Porodični paket i vikend matine
Moj CineUtorak
Grupni popusti
Sa našim sistemom lojalnosti (kartice lojalnosti koje pružaju mnoge pogodnosti) i pomenutim pogodnostima, uspeli smo da izađemo u susret svima i ponudimo ponešto za svakoga.
Unošenje hrane i pića kupljenih van CineStara
Nije dozvoljeno unositi proizvode u bioskop, osim ako su kupljeni u bioskopu. To je kućni red, kao i kućni red CineStar-a. U bioskope je dozvoljeno unositi samo proizvode kupljene na prodajnim mestima bioskopa. CineStar zadržava pravo da zabrani ulazak u bioskopsku salu ukoliko posetilac ima proizvode kupljene na drugom mestu i ima pravo da te proizvode zadrži do kraja predstave, a zatim ih vrati vlasniku.
Ovo pravilo je naglašeno i u Opštim uslovima poslovanja, koje svaki posetilac mora da pročita pre kupovine bioskopske ulaznice. Kupovinom bioskopske ulazncice prihvatate ove Opšte uslove. Navedeno pravilo postoji i iz sanitarnih razloga i mogućnosti inspekcijske kontrole.
Ovo pravilo je naglašeno i u Opštim uslovima poslovanja, koje svaki posetilac mora da pročita pre kupovine bioskopske ulaznice. Kupovinom bioskopske ulazncice prihvatate ove Opšte uslove. Navedeno pravilo postoji i iz sanitarnih razloga i mogućnosti inspekcijske kontrole.
Kategorizacija filmova
Svi filmovi koji se prikazuju u bioskopima imaju istaknutu kategorizaciju po svetskim standardima na sajtovima kao što je IMDB, koja je samo informativnog karaktera i ne ograničava niti zabranjuje kupovinu bioskopskih karata. Svrha kategorizacije filmova je da podstakne posetioce, posebno roditelje ili odraslu osobu u pratnji deteta, da saznaju o određenom filmu i odluče da li je prikladan za njihovo dete. CineStar, kao bioskopski izlagač, nema ovlašćenje da svojim posetiocima iz bilo kog razloga zabrani kupovinu bioskopskih ulaznica, ali posetioce možemo obavestiti o sadržaju filmova koje prikazujemo.
Brisanje spremljenih podataka o kartici banke
Ako želite da izbrišete sačuvane podatke o vašoj bankovnoj kartici, to možete učiniti isključivo na stranici plaćanja CorvusPay. Nakon što u padajućem meniju izaberete tip kartice za koju ste sačuvali podatke koje želite da izbrišete, CorvusPay sistem će vam ponuditi opciju brisanja sačuvanih podataka.
U cilju potpunije zaštite vaših podataka, poverljive informacije o kartici (broj kartice, datum važenja i CVV kod) koje ste dali ne čuvaju se na CineStar serveru. CorvusPay sistem može da sačuva informacije o vašoj bankovnoj kartici, ako izaberete da sačuvate podatke na stranici za plaćanje. U ovom slučaju nije potrebno ponovo unositi podatke o bankovnoj kartici prilikom sledećeg plaćanja putem interneta.
Transakcijom putem vaše kartice upravlja treća strana (CorvusPay), koja prima broj kreditne kartice i druge lične podatke isključivo radi identifikacije i odobravanja transakcije. CorvusPay brine o bezbednosti vaših podataka prilikom autorizacije kreditnih kartica. Prenos podataka je obezbeđen korišćenjem TLS bezbednosnog protokola. Blitz-CineStar nije odgovoran za neovlašćeno korišćenje vaših ličnih podataka i/ili broja kreditne kartice.
U cilju potpunije zaštite vaših podataka, poverljive informacije o kartici (broj kartice, datum važenja i CVV kod) koje ste dali ne čuvaju se na CineStar serveru. CorvusPay sistem može da sačuva informacije o vašoj bankovnoj kartici, ako izaberete da sačuvate podatke na stranici za plaćanje. U ovom slučaju nije potrebno ponovo unositi podatke o bankovnoj kartici prilikom sledećeg plaćanja putem interneta.
Transakcijom putem vaše kartice upravlja treća strana (CorvusPay), koja prima broj kreditne kartice i druge lične podatke isključivo radi identifikacije i odobravanja transakcije. CorvusPay brine o bezbednosti vaših podataka prilikom autorizacije kreditnih kartica. Prenos podataka je obezbeđen korišćenjem TLS bezbednosnog protokola. Blitz-CineStar nije odgovoran za neovlašćeno korišćenje vaših ličnih podataka i/ili broja kreditne kartice.
Povraćaj sredstava za kupljene ulaznice
U skladu sa Opštim uslovima poslovanja, koje ste prihvatili tokom samog procesa kupovine ulaznica, nije moguće otkazati kupljene ulaznice. Zamena kupljenih bioskopskihulaznica za drugu uslugu moguća je najkasnije sat vremena pre početka projekcije za koju je bioskopska ulaznica kupljena, isključivo na blagajni bioskopa za koji je ulaznica kupljena, osim u slučaju posebne promocije (1+1 gratis, ulaznice kupljene po posebnoj ceni...), za istu projekciju zbog promene sedišta i unapred kupljene karte za bioskop, za koje nije moguća zamena ili povraćaj novca. Pretprodaja znači da su karte puštene u prodaju nedelju dana ili više pre datuma projekcije filma. Jednom potvrđena, kupovina karata za bioskop ne može se opozvati ili otkazati. Nije moguće tražiti povraćaj novca za bioskopske ulaznice koje su kupljene, a nisu potraživane.
U slučaju otkazivanja ili nekorišćenja kupljene usluge Tvoj privatno kino od strane kupca, nije moguće vratiti uplaćena sredstva. Moguće je promeniti termin ili datum usluge Vašeg privatnog bioskopa na zahtev korisnika ako je dostavljen najkasnije 48 sati pre prvobitnog datuma/datuma gore pomenute usluge.
U slučaju otkazivanja ili nekorišćenja kupljene usluge Tvoj privatno kino od strane kupca, nije moguće vratiti uplaćena sredstva. Moguće je promeniti termin ili datum usluge Vašeg privatnog bioskopa na zahtev korisnika ako je dostavljen najkasnije 48 sati pre prvobitnog datuma/datuma gore pomenute usluge.
Preuzimanje online kupljenih ulaznica
Potvrdu o kupljenim ulaznicama možete odštampati i pokazati radniku na kontrolnom pultu.
Ukoliko niste u mogućnosti da sami odštampate ulaznice, kupljene ulaznice možete podići na Cinematu ispred bioskopa ili na blagajni bioskopa. Zaposlenom na biletarnici potrebno je uneti ili reći WEB KOD kupljenih karata koji se vidi na potvrdi koja je poslata na mail.
Takođe, ako ste karte kupili onlajn ili putem aplikacije, dovoljno je da zaposlenom na kontrolnom pultu pokažete QR kod koji se nalazi u potvrdi o kupljenim kartama, a koji vam je nakon uspešne transakcije dostavljen na e-mail adresu povezan sa korisničkim nalogom/korisničkom karticom sa kojom ste se prijavili ili sa kojom ste registrovani u sistemu.
Ukoliko niste u mogućnosti da sami odštampate ulaznice, kupljene ulaznice možete podići na Cinematu ispred bioskopa ili na blagajni bioskopa. Zaposlenom na biletarnici potrebno je uneti ili reći WEB KOD kupljenih karata koji se vidi na potvrdi koja je poslata na mail.
Takođe, ako ste karte kupili onlajn ili putem aplikacije, dovoljno je da zaposlenom na kontrolnom pultu pokažete QR kod koji se nalazi u potvrdi o kupljenim kartama, a koji vam je nakon uspešne transakcije dostavljen na e-mail adresu povezan sa korisničkim nalogom/korisničkom karticom sa kojom ste se prijavili ili sa kojom ste registrovani u sistemu.
Problem sa online kupovinom ulaznica
Ako naiđete na problem prilikom kupovine putem interneta, pošaljite nam snimak ekrana problema, kratak opis i sledeće informacije: CineStar bioskop, dan, film i datum projekcije za koji ste kupili karte, da li ste prijavljeni sa korisničkim nalogom ili sa Loyalty karticom, bez obzira da li ste pokušali da kupite preko banke ili Loyalty kartice, da li ste pokušali da kupite karte na web stranici na računaru ili mobilnom telefonu ili ste kupili karte preko iCineStar aplikacije, koji internet pretraživač ste koristili , koji mobilni telefon koristite, koju verziju aplikacije iCineStar imate instalisanu na svom mobilnom telefonu .
Ako, nakon završetka procesa kupovine karata na mreži, niste dobili potvrdu o kupljenim ulaznicama od CineStara, već samo potvrdu autorizacije od CorvusPai sistema, prvo proverite svoju spam fasciklu. Ako potvrda nije stigla u roku od 15 minuta i nije u folderu neželjene pošte, pošaljite nam potvrdu autorizacije transakcije koju ste dobili od CorvusPai sistema na e-mail adresu info.rs@cinestarcinemas.eu.
Ako odustanete ili prekinete vezu tokom procesa kupovine karte, transakcija neće biti naplaćena, a izabrana mesta će biti oslobođena u roku od 15 minuta. Transakcija koja nije uspešno završena se ne naplaćuje ni u jednom trenutku i sredstva se mogu samo rezervisati. Rezervacija predstavlja rezervisani iznos sredstava na transakcionom računu po osnovu platne transakcije za koju je korisnik dao saglasnost i Banka je sprovela postupak autorizacije, za koju Banka umanjuje ili povećava stanje ili raspoloživi iznos sredstva na transakcijskom računu do datuma zaduženja ili odobrenja transakcijskog računa za iznos predmetne platne transakcije, odnosno do dana brisanja rezervisanog iznosa na kraju roka definisanog u skladu sa pravilima šeme kartičnog plaćanja. Stoga, CineStar nema nikakvih potraživanja prema vama u slučaju neuspešne transakcije.
Ako niste završili proces kupovine ulaznica, sistem će vam poslati poruku sa sadržajem: Transakcija plaćanja je u toku. Transakcija na stranici plaćanja nije završena dugmetom „Otkaži“ na stranici plaćanja.
Zatvorite internet pretraživač i pokušajte ponovo za 20 minuta. Poruka vam se pojavila jer ste prilikom unošenja podataka na stranici plaćanja otkazali kupovinu, a niste izabrali opciju „Otkaži“ na stranici plaćanja CorvusPay. Takođe je moguće da ste izabrali opciju „nazad” koja vas je vratila korak unazad bez otkazivanja kupovine – zato ste dobili gornju poruku koja se odnosi na stranicu plaćanja CorvusPay. Isto tako, moguće je da vam je isteklo vreme kada unesete lične podatke na stranicu za plaćanje.
Ako, nakon završetka procesa kupovine karata na mreži, niste dobili potvrdu o kupljenim ulaznicama od CineStara, već samo potvrdu autorizacije od CorvusPai sistema, prvo proverite svoju spam fasciklu. Ako potvrda nije stigla u roku od 15 minuta i nije u folderu neželjene pošte, pošaljite nam potvrdu autorizacije transakcije koju ste dobili od CorvusPai sistema na e-mail adresu info.rs@cinestarcinemas.eu.
Ako odustanete ili prekinete vezu tokom procesa kupovine karte, transakcija neće biti naplaćena, a izabrana mesta će biti oslobođena u roku od 15 minuta. Transakcija koja nije uspešno završena se ne naplaćuje ni u jednom trenutku i sredstva se mogu samo rezervisati. Rezervacija predstavlja rezervisani iznos sredstava na transakcionom računu po osnovu platne transakcije za koju je korisnik dao saglasnost i Banka je sprovela postupak autorizacije, za koju Banka umanjuje ili povećava stanje ili raspoloživi iznos sredstva na transakcijskom računu do datuma zaduženja ili odobrenja transakcijskog računa za iznos predmetne platne transakcije, odnosno do dana brisanja rezervisanog iznosa na kraju roka definisanog u skladu sa pravilima šeme kartičnog plaćanja. Stoga, CineStar nema nikakvih potraživanja prema vama u slučaju neuspešne transakcije.
Ako niste završili proces kupovine ulaznica, sistem će vam poslati poruku sa sadržajem: Transakcija plaćanja je u toku. Transakcija na stranici plaćanja nije završena dugmetom „Otkaži“ na stranici plaćanja.
Zatvorite internet pretraživač i pokušajte ponovo za 20 minuta. Poruka vam se pojavila jer ste prilikom unošenja podataka na stranici plaćanja otkazali kupovinu, a niste izabrali opciju „Otkaži“ na stranici plaćanja CorvusPay. Takođe je moguće da ste izabrali opciju „nazad” koja vas je vratila korak unazad bez otkazivanja kupovine – zato ste dobili gornju poruku koja se odnosi na stranicu plaćanja CorvusPay. Isto tako, moguće je da vam je isteklo vreme kada unesete lične podatke na stranicu za plaćanje.
Korišćenje bonus bodova
Na početnoj stranici www.cinestarcinemas.rs u odeljku ODABERI FILM izaberite željeni film sa liste filmova.
Nakon što izaberete film, izaberite željeni bioskop da biste videli vreme prikazivanja željenog filma.
Izaberite datum za koji želite da kupite karte za bioskop, nakon čega ćete moći da vidite pogled na salu.
Potrebno je da izaberete opciju „Kupi“ na desnoj strani displeja sale, a zatim izaberete broj ulaznica.
Napomena: Možete odabrati kartu i/ili kartu samo sa onlajn menijem. Prva kategorija se odnosi samo na ulaznicu, dok se druga kategorija, sa oznakom PLUS, odnosi na kartu i ONLINE MENI.
Nakon odabira mesta u sali, nastavite proces kupovine odabirom opcije „Nastavi“.
Sistem će tada tražiti da se prijavite sa svojim korisničkim podacima (unesite broj kartice lojalnosti i PIN).
Ako želite da koristite bonus poene na vašoj kartici lojalnosti, izaberite opciju „Koristi bonuse“.
Izaberite koliko bodova želite da koristite u trenutnoj transakciji, a zatim izaberite opciju „Raspodeli“.
Napomena: Ako kupite više karata u jednoj transakciji, možete koristiti bonus poene. Ako koristite bonus poene, jedna karta mora biti potpuno zamenjena za bonus poene.
Nakon što ste podelili željene bonuse, izaberite opciju „Nazad u korpu“.
Nakon što ste se uverili da ste izabrali željeni film, datum, lokacije i vreme projekcije, izaberite opciju „Kupi odmah“. Zatim treba da pročitate i prihvatite Opšte uslove i da odaberete vrstu plaćanja. Kada kupujete karte sa Loyalty karticama, potrebno je da unesete svoj PIN da biste autorizovali transakciju i tada se transakcija završava.
Nakon što izaberete film, izaberite željeni bioskop da biste videli vreme prikazivanja željenog filma.
Izaberite datum za koji želite da kupite karte za bioskop, nakon čega ćete moći da vidite pogled na salu.
Potrebno je da izaberete opciju „Kupi“ na desnoj strani displeja sale, a zatim izaberete broj ulaznica.
Napomena: Možete odabrati kartu i/ili kartu samo sa onlajn menijem. Prva kategorija se odnosi samo na ulaznicu, dok se druga kategorija, sa oznakom PLUS, odnosi na kartu i ONLINE MENI.
Nakon odabira mesta u sali, nastavite proces kupovine odabirom opcije „Nastavi“.
Sistem će tada tražiti da se prijavite sa svojim korisničkim podacima (unesite broj kartice lojalnosti i PIN).
Ako želite da koristite bonus poene na vašoj kartici lojalnosti, izaberite opciju „Koristi bonuse“.
Izaberite koliko bodova želite da koristite u trenutnoj transakciji, a zatim izaberite opciju „Raspodeli“.
Napomena: Ako kupite više karata u jednoj transakciji, možete koristiti bonus poene. Ako koristite bonus poene, jedna karta mora biti potpuno zamenjena za bonus poene.
Nakon što ste podelili željene bonuse, izaberite opciju „Nazad u korpu“.
Nakon što ste se uverili da ste izabrali željeni film, datum, lokacije i vreme projekcije, izaberite opciju „Kupi odmah“. Zatim treba da pročitate i prihvatite Opšte uslove i da odaberete vrstu plaćanja. Kada kupujete karte sa Loyalty karticama, potrebno je da unesete svoj PIN da biste autorizovali transakciju i tada se transakcija završava.
Online kupovina ulaznica
Na početnoj stranici www.cinestarcinemas.rs u odeljku ODABERI FILM izaberite željeni film sa liste filmova.
Nakon što izaberete film, izaberite željeni bioskop da biste videli vreme prikazivanja željenog filma.
Izaberite datum za koji želite da kupite karte za bioskop, nakon čega ćete moći da vidite pogled na salu.
Potrebno je da izaberete opciju „Kupi“ na desnoj strani displeja sale, a zatim izaberite broj ulaznica.
Napomena: Možete odabrati kartu i/ili kartu samo sa onlajn menijem. Prva kategorija se odnosi samo na ulaznicu, dok se druga kategorija, sa oznakom PLUS, odnosi na kartu i ONLINE MENI.
Nakon odabira mesta u sali, nastavite proces kupovine odabirom opcije „Nastavi“.
Sistem će tada tražiti da se prijavite sa svojim korisničkim podacima (kartica lojalnosti ili korisnički nalog).
Nakon što ste se uverili da ste izabrali željeni film, datum, lokaciju i vreme projekcije, izaberite opciju „Kupi“. Zatim treba da pročitate i prihvatite Opšte uslove i da odaberete vrstu plaćanja. Ako odlučite da platite karticom lojalnosti, potrebno je da unesete svoj PIN da biste autorizovali transakciju, a zatim se transakcija završava. Ako odaberete opciju Plaćanje debitnim/kreditnim karticama, sistem će vas preusmeriti na stranicu plaćanja CorvusPay na kojoj ćete izvršiti transakciju.
Napomene: Savetujemo vam da koristite novije verzije pretraživača Google Chrome ili Mozilla Firefox. Svaki korisnik treba da unese podatke na CorvusPay stranicu za plaćanje u roku (15 min).
Pored potvrde o autorizaciji kartice iz sistema CorvusPay, na vašu e-mail adresu treba poslati i potvrdu o kupljenim ulaznicama od CineStara kako bi se transakcija smatrala uspešnom. Ako niste dobili obe potvrde, kontaktirajte nas odmah pre nego što pokušate ponovo da kupite na info.rs@cinestarcinemas.eu.
PROBLEM SA KUPOVINOM ULAZNICA ONLINE:
Ako naiđete na problem prilikom kupovine putem interneta, pošaljite nam snimak ekrana problema, kratak opis i sledeće informacije: CineStar bioskop, dan, film i datum projekcije za koji ste kupili karte, da li ste prijavljeni sa korisničkim nalogom ili sa Loyalty karticom, bez obzira da li ste pokušali da kupite preko banke ili Loyalty kartice, da li ste pokušali da kupite karte na web stranici, na računaru ili mobilnom telefonu ili ste kupili karte preko iCineStar aplikacije, koji internet pretraživač ste koristili , koji mobilni telefon koristite, koju verziju aplikacije iCineStar imate instalisanu na svom mobilnom telefonu.
Nakon što izaberete film, izaberite željeni bioskop da biste videli vreme prikazivanja željenog filma.
Izaberite datum za koji želite da kupite karte za bioskop, nakon čega ćete moći da vidite pogled na salu.
Potrebno je da izaberete opciju „Kupi“ na desnoj strani displeja sale, a zatim izaberite broj ulaznica.
Napomena: Možete odabrati kartu i/ili kartu samo sa onlajn menijem. Prva kategorija se odnosi samo na ulaznicu, dok se druga kategorija, sa oznakom PLUS, odnosi na kartu i ONLINE MENI.
Nakon odabira mesta u sali, nastavite proces kupovine odabirom opcije „Nastavi“.
Sistem će tada tražiti da se prijavite sa svojim korisničkim podacima (kartica lojalnosti ili korisnički nalog).
Nakon što ste se uverili da ste izabrali željeni film, datum, lokaciju i vreme projekcije, izaberite opciju „Kupi“. Zatim treba da pročitate i prihvatite Opšte uslove i da odaberete vrstu plaćanja. Ako odlučite da platite karticom lojalnosti, potrebno je da unesete svoj PIN da biste autorizovali transakciju, a zatim se transakcija završava. Ako odaberete opciju Plaćanje debitnim/kreditnim karticama, sistem će vas preusmeriti na stranicu plaćanja CorvusPay na kojoj ćete izvršiti transakciju.
Napomene: Savetujemo vam da koristite novije verzije pretraživača Google Chrome ili Mozilla Firefox. Svaki korisnik treba da unese podatke na CorvusPay stranicu za plaćanje u roku (15 min).
Pored potvrde o autorizaciji kartice iz sistema CorvusPay, na vašu e-mail adresu treba poslati i potvrdu o kupljenim ulaznicama od CineStara kako bi se transakcija smatrala uspešnom. Ako niste dobili obe potvrde, kontaktirajte nas odmah pre nego što pokušate ponovo da kupite na info.rs@cinestarcinemas.eu.
PROBLEM SA KUPOVINOM ULAZNICA ONLINE:
Ako naiđete na problem prilikom kupovine putem interneta, pošaljite nam snimak ekrana problema, kratak opis i sledeće informacije: CineStar bioskop, dan, film i datum projekcije za koji ste kupili karte, da li ste prijavljeni sa korisničkim nalogom ili sa Loyalty karticom, bez obzira da li ste pokušali da kupite preko banke ili Loyalty kartice, da li ste pokušali da kupite karte na web stranici, na računaru ili mobilnom telefonu ili ste kupili karte preko iCineStar aplikacije, koji internet pretraživač ste koristili , koji mobilni telefon koristite, koju verziju aplikacije iCineStar imate instalisanu na svom mobilnom telefonu.
Doplata Loyalty kartice
Dopuna kartice lojalnosti je moguća na blagajni bioskopa ili online. Minimalni iznos za dopunu kartice je 500 RSD, ali za prvu aktivaciju nije potrebna dopuna.
U skladu sa Opštim uslovima kartice lojalnosti, nije moguće zahtevati gotovinski povraćaj uplaćenih sredstava ili bonus poena. Korišćenjem Kartice i/ili rezervisanjem i/ili naručivanjem usluge i/ili kupovinom ili na drugi način nabavkom karte za korišćenje usluga Izdavača (uključujući sve dostupne kanale prodaje), prihvatate i uslove korišćenja kartica lojalnosti, kao i sva druga pravila i uslove korišćenja usluga Izdavača koji važe u trenutku njihovog korišćenja.
U skladu sa Opštim uslovima kartice lojalnosti, nije moguće zahtevati gotovinski povraćaj uplaćenih sredstava ili bonus poena. Korišćenjem Kartice i/ili rezervisanjem i/ili naručivanjem usluge i/ili kupovinom ili na drugi način nabavkom karte za korišćenje usluga Izdavača (uključujući sve dostupne kanale prodaje), prihvatate i uslove korišćenja kartica lojalnosti, kao i sva druga pravila i uslove korišćenja usluga Izdavača koji važe u trenutku njihovog korišćenja.
Provera stanja i provedenih transakcija na Loyalty kartici
Prijavite se sa svojim korisničkim podacima na stranici PRIJAVA. Pre toga izaberite bioskop.
Nakon prijavljivanja izaberite opciju „Stanje na kartici“.
Takođe možete da proverite stanje na vašoj Loyalty kartici nakon što se prijavite u aplikaciju iCineStar za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije, izaberite "Moj iCineStar", a zatim opciju "Moja Stars Club kartica". Nakon što se prijavite sa svojim korisničkim podacima (broj kartice lojalnosti i PIN), videćete trenutno stanje gotovine i bonus poena na vašoj kartici lojalnosti.
Ako želite da vidite sve transakcije obavljene sa korisničkim nalogom ili karticom lojalnosti, nakon prijavljivanja izaberite opciju „Odštampaj transakcije“.
Nakon prijavljivanja izaberite opciju „Stanje na kartici“.
Takođe možete da proverite stanje na vašoj Loyalty kartici nakon što se prijavite u aplikaciju iCineStar za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije, izaberite "Moj iCineStar", a zatim opciju "Moja Stars Club kartica". Nakon što se prijavite sa svojim korisničkim podacima (broj kartice lojalnosti i PIN), videćete trenutno stanje gotovine i bonus poena na vašoj kartici lojalnosti.
Ako želite da vidite sve transakcije obavljene sa korisničkim nalogom ili karticom lojalnosti, nakon prijavljivanja izaberite opciju „Odštampaj transakcije“.
Promena podataka za korisnički nalog/Loyalty karticu
Prijavite se sa svojim korisničkim podacima na stranici PRIJAVA. Pre toga izaberite željeni bioskop.
Promena ličnih podataka
Nakon što se prijavite, izaberite opciju „Promeni podatke“.
Nakon što izvršite željene izmene, izaberite opciju „SAČUVAJ“.
Promenite PIN/lozinku
Nakon što se prijavite, izaberite opciju „Promeni lozinku“.
Nakon što izvršite željene izmene, izaberite opciju „SAČUVAJ“.
Takođe možete promeniti svoje lične podatke nakon što se prijavite u aplikaciju iCineStar za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije, izaberite "Moj iCineStar", a zatim opciju "Prijava". Nakon što se prijavite sa svojim korisničkim podacima, izaberite opciju „Izmeni“. Nakon što izvršite željene izmene, izaberite opciju „SAČUVAJ“.
Promena ličnih podataka
Nakon što se prijavite, izaberite opciju „Promeni podatke“.
Nakon što izvršite željene izmene, izaberite opciju „SAČUVAJ“.
Promenite PIN/lozinku
Nakon što se prijavite, izaberite opciju „Promeni lozinku“.
Nakon što izvršite željene izmene, izaberite opciju „SAČUVAJ“.
Takođe možete promeniti svoje lične podatke nakon što se prijavite u aplikaciju iCineStar za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije, izaberite "Moj iCineStar", a zatim opciju "Prijava". Nakon što se prijavite sa svojim korisničkim podacima, izaberite opciju „Izmeni“. Nakon što izvršite željene izmene, izaberite opciju „SAČUVAJ“.
Online aktivacija Loyalty kartice
Online se može aktivirati Stars Club Classic i Family kartica.
Na stranici POSTANI LOYALTY ČLAN popunite sve podatke i izaberite da li želite klasičnu ili porodičnu karticu. Nakon popunjavanja onlajn forme, na Vašu e-mail adresu će biti poslat link za aktivaciju kartice lojalnosti, koji je aktivan 24 sata, nakon čega više nije moguće aktivirati karticu lojalnosti. Sve neaktivirane kartice lojalnosti će sistem automatski izbrisati u roku od 24 sata od registracije. Nakon što potvrdite svoju registraciju, dobićete potvrdu aktivacije Loyalty kartice koja će uključivati broj vaše kartice sa kojom se možete prijaviti na veb-sajt ili u aplikaciju iCineStar da rezervišete/kupite karte, dopunite svoju karticu i vidite svoje transakcije i informacije.
Digitalnu karticu možete početi da koristite odmah nakon aktivacije. Sve ostale informacije o karticama lojalnosti možete pogledati OVDE.
Na stranici POSTANI LOYALTY ČLAN popunite sve podatke i izaberite da li želite klasičnu ili porodičnu karticu. Nakon popunjavanja onlajn forme, na Vašu e-mail adresu će biti poslat link za aktivaciju kartice lojalnosti, koji je aktivan 24 sata, nakon čega više nije moguće aktivirati karticu lojalnosti. Sve neaktivirane kartice lojalnosti će sistem automatski izbrisati u roku od 24 sata od registracije. Nakon što potvrdite svoju registraciju, dobićete potvrdu aktivacije Loyalty kartice koja će uključivati broj vaše kartice sa kojom se možete prijaviti na veb-sajt ili u aplikaciju iCineStar da rezervišete/kupite karte, dopunite svoju karticu i vidite svoje transakcije i informacije.
Digitalnu karticu možete početi da koristite odmah nakon aktivacije. Sve ostale informacije o karticama lojalnosti možete pogledati OVDE.
Problem sa online prijavom
Proverite da li ste ispravno uneli svoje korisničko ime i lozinku, kao i da li je vaš korisnički nalog aktiviran nakon registracije.
Ako se prijavljujete pomoću kartice lojalnosti, uverite se da ste ispravno uneli broj kartice (bez razmaka) i povezani PIN.
U slučaju da i dalje niste u mogućnosti da se registrujete, kontaktirajte nas odmah na info.rs@cinestarcinemas.eu.
Ako se prijavljujete pomoću kartice lojalnosti, uverite se da ste ispravno uneli broj kartice (bez razmaka) i povezani PIN.
U slučaju da i dalje niste u mogućnosti da se registrujete, kontaktirajte nas odmah na info.rs@cinestarcinemas.eu.
Zaboravljena lozinka/PIN
Na stranici bioskopa u toku kupovine ulaznica izaberite PRIJAVA i izaberite opciju „Zaboravili ste lozinku?“ Potrebno je da izaberete željeni bioskop.
Unesite svoje korisničko ime ili broj kartice lojalnosti (bez razmaka) u formular da biste dobili link za promenu PIN-a/lozinke na svoju e-mail adresu. Ako niste uneli tačan e-mail na svojoj karticu lojalnosti, sistem ne može da isporuči e-poštu, u kom slučaju javite nam se na info.rs@cinestarcinemas.eu.
Radi vaše zaštite i da sprečite zloupotrebu vašeg korisničkog naloga ili kartice lojalnosti od strane trećih lica, pratite sledeća uputstva za promenu lozinke/PIN-a.
LOZINKA: Vaša lozinka ne sme biti jednostavna, odnosno mora da sadrži najmanje 8 karaktera (brojeve i najmanje jedno veliko slovo). Lozinka ne sme da sadrži: korisničko ime, lične podatke, znakove u nizu ili identične znakove i određene reči kao što su: lozinka, lozinka i sl.
PIN: Vaš PIN mora biti složenijeg formata. Molimo Vas da ne koristite kombinaciju brojeva u nizu, od manjeg ka većem i obrnuto, i jednakih brojeva u nizu (npr. 111111, 123456, 444444).
Sistem neće dozvoliti promenu lozinke ili PIN-a i prijavljivanje, ako lozinka ili PIN ne ispunjavaju bezbednosne zahteve.
Unesite svoje korisničko ime ili broj kartice lojalnosti (bez razmaka) u formular da biste dobili link za promenu PIN-a/lozinke na svoju e-mail adresu. Ako niste uneli tačan e-mail na svojoj karticu lojalnosti, sistem ne može da isporuči e-poštu, u kom slučaju javite nam se na info.rs@cinestarcinemas.eu.
Radi vaše zaštite i da sprečite zloupotrebu vašeg korisničkog naloga ili kartice lojalnosti od strane trećih lica, pratite sledeća uputstva za promenu lozinke/PIN-a.
LOZINKA: Vaša lozinka ne sme biti jednostavna, odnosno mora da sadrži najmanje 8 karaktera (brojeve i najmanje jedno veliko slovo). Lozinka ne sme da sadrži: korisničko ime, lične podatke, znakove u nizu ili identične znakove i određene reči kao što su: lozinka, lozinka i sl.
PIN: Vaš PIN mora biti složenijeg formata. Molimo Vas da ne koristite kombinaciju brojeva u nizu, od manjeg ka većem i obrnuto, i jednakih brojeva u nizu (npr. 111111, 123456, 444444).
Sistem neće dozvoliti promenu lozinke ili PIN-a i prijavljivanje, ako lozinka ili PIN ne ispunjavaju bezbednosne zahteve.
Online registracija - korisnički nalog
Na stranici REGISTRACIJA unesite željeno korisničko ime, lozinku i sve ostale podatke, a potom izaberite opciju REGISTRACIJA.
Registracija je moguća i na iCineStar aplikaciji za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije, izaberite „Moj iCineStar“, zatim „Rezervacije i kupovina“ i potom opciju „Registruj se“. Nakon što popunite formular za registraciju, izaberite opciju „Sačuvaj“.
Radi vaše zaštite i da biste sprečili zloupotrebu vašeg korisničkog naloga od strane trećih lica, vaša lozinka ne sme biti jednostavna, odnosno mora da sadrži najmanje 8 karaktera (brojeve i najmanje jedno veliko slovo). Lozinka ne sme da sadrži: korisničko ime, lične podatke, znakove u nizu ili identične znakove i određene reči kao što su: lozinka, lozinka i sl.
Sistem neće dozvoliti promenu lozinke ili prijavljivanje sa istom lozinkom, ako lozinka ne ispunjava bezbednosne zahteve.
Nakon registracije potrebno je aktivirati korisnički nalog kako biste ga ubuduće mogli koristiti. Link za aktivaciju će biti poslat na Vašu e-mail adresu, koja je aktivna 15 minuta, nakon čega se korisnički nalog više ne može aktivirati. Sistem će automatski izbrisati sve neaktivne korisničke naloge u roku od 24 sata od registracije.
U slučaju da uopšte niste primili email za aktivaciju ili potvrda linka za aktivaciju nije uspela, odmah nas kontaktirajte na info.rs@cinestarcinemas.eu.
Registracija je moguća i na iCineStar aplikaciji za iPhone, iPad i Android pametne telefone. Nakon pokretanja iCineStar aplikacije, izaberite „Moj iCineStar“, zatim „Rezervacije i kupovina“ i potom opciju „Registruj se“. Nakon što popunite formular za registraciju, izaberite opciju „Sačuvaj“.
Radi vaše zaštite i da biste sprečili zloupotrebu vašeg korisničkog naloga od strane trećih lica, vaša lozinka ne sme biti jednostavna, odnosno mora da sadrži najmanje 8 karaktera (brojeve i najmanje jedno veliko slovo). Lozinka ne sme da sadrži: korisničko ime, lične podatke, znakove u nizu ili identične znakove i određene reči kao što su: lozinka, lozinka i sl.
Sistem neće dozvoliti promenu lozinke ili prijavljivanje sa istom lozinkom, ako lozinka ne ispunjava bezbednosne zahteve.
Nakon registracije potrebno je aktivirati korisnički nalog kako biste ga ubuduće mogli koristiti. Link za aktivaciju će biti poslat na Vašu e-mail adresu, koja je aktivna 15 minuta, nakon čega se korisnički nalog više ne može aktivirati. Sistem će automatski izbrisati sve neaktivne korisničke naloge u roku od 24 sata od registracije.
U slučaju da uopšte niste primili email za aktivaciju ili potvrda linka za aktivaciju nije uspela, odmah nas kontaktirajte na info.rs@cinestarcinemas.eu.